1.Československá samostatná brigáda v SSSR

Vzhledem k tomu, že akce naší 1.Československé samostatné brigády se dají napasovat na samý okraj mapy PzC:Korsuň, rozhodli jsme se připravit vylepšení této hry o další spojeneckou armádu a využít to k tvorbě několika více či méně historických scénářů. Za tvorbu patche a za grafickou práci tímto děkuji Arkadymu, který to technicky zrealizoval.

Patch obsahuje další spojeneckou armádu, její jednotky, grafiku (grafika je shodná s pozadím jednotek zde na stránkách a obrázky od Volcano Man), jeden historický PBEM scénář a jeden hypotetický určený pro hru proti AI.



Download patche
Verze 1.1 (468 KB)

Readme (cz/eng)




Scénáře:

Bílá Cerkev v 1.1, 30.12.1943 - 2.1.1944, velikost malá, 41 tahů, je součástí patche

V průběhu Žitomirsko-Berdičevské operace 1.ukrajinského frontu byla 1.ČS samostatná brigáda nasazena jako záloha velení do mezery mezi 38. a 40.armádou. 38.armáda na svém postupu na jih postupně obnažovala svůj bok a 40.armáda proto dostala rozkaz k postupu proti Bíle Cerkvi, kde německé velení shromažďovalo údernou sílu s cílem odřiznout 38.armádu. 1.ČS samostaná brigáda byla nasazena k podpoře 163.střelecké divize utočící na Rudu západně od města. Po tuhém boji pak naši překonali řeku Ross a pomohli obsadit město samotné.


ČS sbor na cestě domů v 1.0, 11.9.1943 - 31.10.1943, velikost střední (hráč disponuje ČS sborem a pak silnějším sborem ruským), 543 tahů, je součástí patche

Fiktivní scénář s ČS sborem určený pro hru za spojence proti počítači (němci) !!! Rozhodně není PBEM !!! Doporučeno explicid supply a předpověď počasí. Síly jsou početně cca vyvážené, německé jsou kvalitnější a to včetně elitních SS. Čas je "neomezený", resp do konce října 1943. Scénář by měl končit obsazením Shpoly, pokud se tam spojenci dostanou, jinak do rozumného vyčerpání sil ...