Pravidla turnaje



Všeobecně

  1. Turnaj se hraje v EF2 s ASDN addonem v rámci pravidel 27.trestného praporu
  2. Turnaj se bude hrát PBEM a soutěží v něm tři týmy, po třech lidech.
  3. Každý tým hraje proti organizátorovi, který tak bude hrát tři paralelní bitvy.
  4. Organizátor si vyhrazuje jakékoliv doplnění pravidel vedoucí ke zvýšení hratelnosti.

Účastníci

  1. Turnaj je určen pro tři týmy po třech hráčích, čili celkem devět hráčů plus organizátor.
  2. Do turnaje se může přihlásit každý člen 27.TP, pokud se mu podaři sestavit tým třech lidí. Účast mají zaručenou první tři týmy, které se mi ozvou na email.
  3. Každý člen týmu musí vlastnit EF2 s ASDN addonem, mít nainstalovány Mattovy gvardějce, být schopen odehrávat v rozumě krátké době a musí být schopen turnaj dokončit.
  4. Po každém kole turnaje musí každý účastník sepsat krátké hlášení o průběhu bojů v jeho sektoru.

Operace Gorod 2

  1. Operace je složena z pěti bitev, každá na 12 kol, přičemž každá bitva představuje jeden půlden.
  2. Operace je naplánována na dva a půl dne, čili končí nejpozději v 60tém tahu.
  3. Po každé bitvě si každý hráč může vyžádat posily z předem definovaných sestav, pokud jeho nástupní hex (victory point) není obsazen nepřítelem.
  4. Po každé bitvě bude každá nedisrupnutá jednotka, která v předchozích bojích utrpěla ztráty a není tedy na maximálním stavu, posílena o 1SP.
  5. Každá další bitva začíná se stejným rozestavěním a dosaženými výsledky jako bylo na konci bitvy předchozí.
  6. Každá další bitva v rámci operace bude zahájena až po ukončení předchozích bitev všech týmů.
  7. Po ukončení každé bitvy musí každý tým dodat hlášení o průběhu bojů a požadavky na posily do další bitvy.
  8. Před každou bitvou budou týmy informovány o aktuálních zprávách rozvědky speciálně s ohledem na nepřátelské posily a průzkum.

Podmínky vítězství

  1. Měřítkem úspěchu je rychlost, případně bodové hodnocení na závěr turnaje.
  2. Body se počítají dle klasického bodového zisku v hrách CS, ale jen za obsazené victory pointy s dalšími vyjímkami popsanými níže. Ztráty se nezapočítavají.
  3. Turnaj bude ukončen v okamžiku, kdy první tým obsadí hlavní victory point v Gorodishche a udrží průchozí zásobovací trasu, detaily opět níže.
  4. Pokud žádný tým toto nesplní, vítězí v poledne třetího dne (v 60tém tahu) tým s největším počtem bodů získaných za držení victory pointů.
  5. Zásobovací trasa představuje jednu z tras vyznačených victory pointy. Pokud je přerušena jen v jednom victory pointu, je neprůchozí.
    • Trasa A: Myakotino, Ur'evskoje, Denezhnoe, Kondrakovo, Kon'lovo
    • Trasa B: Myakotino, Burtsevo, Praslovo, Gubinka, Kon'lovo
  6. Vítězný tým obdrží 20 bodů pro každého hráče do žebříčku generálního štábu a zároveň Vítězný kříž.
  7. Za každou absolvovanou bitvu dostanou hráči (včetně organizátora) body do generálního štábu jako za mutlibitku s výsledkem Draw.