Pravidla turnaje
Všeobecně
- Turnaj se hraje v EF2 s ASDN addonem v rámci pravidel 27.trestného praporu
- Turnaj se bude hrát PBEM a soutěží v něm tři týmy, po třech lidech.
- Každý tým hraje proti organizátorovi, který tak bude hrát tři paralelní bitvy.
- Organizátor si vyhrazuje jakékoliv doplnění pravidel vedoucí ke zvýšení hratelnosti.
Účastníci
- Turnaj je určen pro tři týmy po třech hráčích, čili celkem devět hráčů plus organizátor.
- Do turnaje se může přihlásit každý člen 27.TP, pokud se mu podaři sestavit tým třech lidí. Účast mají zaručenou první tři týmy, které se mi ozvou na email.
- Každý člen týmu musí vlastnit EF2 s ASDN addonem, mít nainstalovány Mattovy gvardějce, být schopen odehrávat v rozumě krátké době a musí být schopen turnaj dokončit.
- Po každém kole turnaje musí každý účastník sepsat krátké hlášení o průběhu bojů v jeho sektoru.
Operace Gorod 2
- Operace je složena z pěti bitev, každá na 12 kol, přičemž každá bitva představuje jeden půlden.
- Operace je naplánována na dva a půl dne, čili končí nejpozději v 60tém tahu.
- Po každé bitvě si každý hráč může vyžádat posily z předem definovaných sestav, pokud jeho nástupní hex (victory point) není obsazen nepřítelem.
- Po každé bitvě bude každá nedisrupnutá jednotka, která v předchozích bojích utrpěla ztráty a není tedy na maximálním stavu, posílena o 1SP.
- Každá další bitva začíná se stejným rozestavěním a dosaženými výsledky jako bylo na konci bitvy předchozí.
- Každá další bitva v rámci operace bude zahájena až po ukončení předchozích bitev všech týmů.
- Po ukončení každé bitvy musí každý tým dodat hlášení o průběhu bojů a požadavky na posily do další bitvy.
- Před každou bitvou budou týmy informovány o aktuálních zprávách rozvědky speciálně s ohledem na nepřátelské posily a průzkum.
Podmínky vítězství
- Měřítkem úspěchu je rychlost, případně bodové hodnocení na závěr turnaje.
- Body se počítají dle klasického bodového zisku v hrách CS, ale jen za obsazené victory pointy s dalšími vyjímkami popsanými níže. Ztráty se nezapočítavají.
- Turnaj bude ukončen v okamžiku, kdy první tým obsadí hlavní victory point v Gorodishche a udrží průchozí zásobovací trasu, detaily opět níže.
- Pokud žádný tým toto nesplní, vítězí v poledne třetího dne (v 60tém tahu) tým s největším počtem bodů získaných za držení victory pointů.
- Zásobovací trasa představuje jednu z tras vyznačených victory pointy. Pokud je přerušena jen v jednom victory pointu, je neprůchozí.
- Trasa A: Myakotino, Ur'evskoje, Denezhnoe, Kondrakovo, Kon'lovo
- Trasa B: Myakotino, Burtsevo, Praslovo, Gubinka, Kon'lovo
- Vítězný tým obdrží 20 bodů pro každého hráče do žebříčku generálního štábu a zároveň Vítězný kříž.
- Za každou absolvovanou bitvu dostanou hráči (včetně organizátora) body do generálního štábu jako za mutlibitku s výsledkem Draw.