Vládci Sibiře |
Úvod |
1918 - Ovládnout Sibiř |
o úroveň výš |
tanciky.cz |
o úroveň výš |
tanciky.cz |
Další hrou, do které jsem se pustil s tím, že z ní napíši report, je Revolution under Siege. Hra je o kus novější než Rise of Prussia a nabízí tak více zajímavých možností. Navíc díky historickému umístění do Ruské občanské války, tedy období na konci a po konci První světové války, je potřeba zaujmout trochu jiný strategický i taktický postoj. Tak uvidíme, jak to půjde ...
První výběrem je tedy scénář resp. kampaň. Zde se pro nás nabízí jedinečná možnost a to hrát za Bílé na Sibiři, kde jsou dominantní silou naše Legie. Čili volím Grand Campaign na 86 kol a z výběru stran Bílé na Sibiři (čili za Bolševiky a zbytek Bílých bude hrát AI).
Ještě k podmínkám vítězství, které musím splnit. Dobrou představu dává následující přehled. Samozřejmě hlavním cílem pro mou stranu je Moskva a města na cestě k ní, čili Perm, Ufa, Nizhniy Novgorod, Kazan, Ekaterinburg ... a pak samozřejmě města na Sibiřské magistrále, která už buď držím anebo je nezbytné je v úvodu obsadit.
Dále je zajímavý úvodní poměr sil, který ukazuje, že vůči mým silám mají Bolševici cca o víc jak polovinu větší síly (jde o sloupec Cbt.Pwr, kde je moje síla 100 a zbývající strany jsou v poměru k mým jednotkám) a Bílí na jihu jsou naopak cca na 3/4 mých sil. Čili dohromady bychom měli mít mírnou převahu.