Vzhledem k tomu, že akce naší 1.Československé samostatné brigády se dají napasovat na samý okraj mapy PzC:Korsuň, rozhodli jsme se připravit vylepšení této hry o další spojeneckou armádu a využít to k tvorbě několika více či méně historických scénářů. Za tvorbu patche a za grafickou práci tímto děkuji Arkadymu, který to technicky zrealizoval.
Patch obsahuje další spojeneckou armádu, její jednotky, grafiku (grafika je shodná s pozadím jednotek zde na stránkách a obrázky od Volcano Man), jeden historický PBEM scénář a jeden hypotetický určený pro hru proti AI.
|
V průběhu Žitomirsko-Berdičevské operace 1.ukrajinského frontu byla 1.ČS samostatná brigáda nasazena jako záloha velení do mezery mezi 38. a 40.armádou. 38.armáda na svém postupu na jih postupně obnažovala svůj bok a 40.armáda proto dostala rozkaz k postupu proti Bíle Cerkvi, kde německé velení shromažďovalo údernou sílu s cílem odřiznout 38.armádu. 1.ČS samostaná brigáda byla nasazena k podpoře 163.střelecké divize utočící na Rudu západně od města. Po tuhém boji pak naši překonali řeku Ross a pomohli obsadit město samotné.
Fiktivní scénář s ČS sborem určený pro hru za spojence proti počítači (němci) !!! Rozhodně není PBEM !!! Doporučeno explicid supply a předpověď počasí. Síly jsou početně cca vyvážené, německé jsou kvalitnější a to včetně elitních SS. Čas je "neomezený", resp do konce října 1943. Scénář by měl končit obsazením Shpoly, pokud se tam spojenci dostanou, jinak do rozumného vyčerpání sil ...